Regulamin akcji „Wielkopostne Porządki”
§ 1
Informacje ogólne
- Organizatorem akcji „Wielkopostne Porządki” jest Fundacja Małych Stópek, z siedzibą w Szczecinie, ul. Świętego Ducha 9, 70-205 Szczecin (NIP 8513162580, KRS: 0000417099, REGON: 321207860).
- edycja akcji „Wielkopostne Porządki” będzie trwała w dniach od 10 lutego 2025 do 17 kwietnia 2025.
- Celem akcji „Wielkopostne Porządki” jest wsparcie podopiecznych Fundacji Małych Stópek oraz placówek i organizacji zajmujących się pomocą dzieciom i matkom
w trudnej sytuacji życiowej (szczegółowo opisanych w §2, ust.1 Regulaminu). - W inicjatywę można włączyć się poprzez:
a) przygotowanie paczki z artykułami chemii gospodarczej.
b) przesyłanie na konto Fundacji darowizny, która pozwoli sporządzić Organizatorowi paczuszkę dla dzieci i mam będących pod jego opieką.
§ 2
Uczestnicy akcji
- Beneficjentami akcji są:
a) znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej mamy oraz ich dzieci, będące pod opieką Fundacji Małych Stópek
b) placówki wsparcia (domy samotnej matki, domy dziecka, rodzinne domy dziecka, hospicja i domy pomocy społecznej dla dzieci, a także szpitale z oddziałami noworodkowymi) oraz organizacje zajmujące się pomocą mamom oraz dzieciom. - Koordynatorem akcji jest każda osoba, która podejmie się zorganizowania zbiórki artykułów w swoim środowisku (szkoła, parafia, miejsce pracy etc.) Szczegółowe zadania i rola koordynatorów została omówiona w §3 Regulaminu.
- Darczyńcą akcji jest każda osoba, lub podmiot, który zakupi produkty stanowiące przedmiot akcji i dostarczy je do jednego z wyznaczonych punktów zbiórki. Miejsca zbiórki będą podane na stronie https://fundacjamalychstopek.pl/wielkopostne-porzadki/. Darczyńca może także wspomóc akcję w formie finansowej, przekazując darowiznę na konto Fundacji Małych Stópek pt. DAROWIZNA WIELKOPOSTNE PORZĄDKI (numer konta dla przelewów krajowych: 13 2030 0045 1110 0000 0231 0120; numer konta dla przelewów zagranicznych: SWIFT (BIC): PPABPLPK; IBAN: PL 13 2030 0045 1110 0000 0231 0120).
§ 3
Zasady akcji dla koordynatorów
- Każdy Koordynator, który chce przeprowadzić zbiórkę, musi uzyskać zgodę gospodarza miejsca (dyrektor zakładu pracy, placówki oświatowej, urzędu czy proboszcz parafii itp.).
- Koordynator, po uzyskaniu zgody, zgłasza chęć udziału w akcji poprzez wypełnienie formularza, który znajduje się na stronie https://fundacjamalychstopek.pl/wielkopostne-porzadki/.
Rejestracja jest wiążąca po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu. - Organizator wysyła materiały promocyjne (plakaty) na podany przez Koordynatora w formularzu adres do korespondencji, a także materiały w wersji elektronicznej na adres e-mail.
- Przed rozpoczęciem zbiórki Koordynator kontaktuje się z przyporządkowaną mu placówką/organizacją w celu ustalenia szczegółowych potrzeb i wypisaniu ich na plakacie promującym akcję.
- Ważne, aby miejsce zbiórki było oznaczone logiem akcji.
- Koordynator zachęca do przynoszenia przed Darczyńców darów.
- Okres trwania zbiórki może być krótszy, niż przewiduje to Regulamin,
w zależności od możliwości Koordynatora oraz miejsca zbiórki. - Koordynator ustala dogodny termin przekazania darów z przyporządkowaną placówką/organizacją. Termin ten może być wyznaczony po zakończeniu akcji. Zebrane dary zostają dostarczone przez Koordynatora na wskazany przez placówkę/ organizację adres.
- Po zakończonej akcji Koordynator przesyła krótką relację wraz z opisanym zdjęciem na adres ambasadorzy@fundacjamalychstopek.pl lub poprzez profile na naszych mediach społecznościowych https://www.facebook.com/FundacjaMalychStopek. Przesyłając zdjęcia koordynator wyraża zgodę na ich upublicznienie przez Organizatora w celach promujących akcję.
- Istnieje możliwość bycia Koordynatorem w formie Głównym zadaniem jest zorganizowanie zbiórki pieniężnej na portalu społecznościowym Facebook, poprzez stronę www.zrzutka.pl oraz osadzając kod i umieszczając grafikę promującą akcję na swojej stronie internetowej. Szczegółowe instrukcje jak to zrobić znajdują się na stronie https://fundacjamalychstopek.pl/wielkopostne-porzadki/.
- Kontakt z Organizatorem akcji jest możliwy poprzez adres mailowy ambasadorzy@fundacjamalychstopek.pl. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość kontaktu telefonicznego – tel. 513 847 890.
§ 4
Zasady akcji dla beneficjentów
- Beneficjent (placówka/organizacja pomocowa) zgłasza chęć udziału w akcji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który znajduje się na https://fundacjamalychstopek.pl/wielkopostne-porzadki/. Istnieje także możliwość zgłoszenia się telefonicznie.
- Podczas kontaktu Koordynatora z Beneficjentem określone zostają szczególne potrzeby placówki/organizacji pomocowej, na które mogą ewentualnie odpowiedzieć Darczyńcy.
- Beneficjent nie może ubiegać się o zbieranie środków finansowych na swoje konto przez koordynatorów.
- Podstawowym zbieranym asortymentem podczas akcji są artykuły higieniczne dla dzieci takie jak: kremy, szampony, mydła, żele do kąpieli, proszki i płyny do prania oraz art. chemii gospodarcze. Zbieranie innych rzeczy przez Koordynatora jest tylko jego dobrą wolą.
- W przypadku nadmiaru otrzymanych darów, Beneficjent nie odmawia przyjęcia kolejnych, lecz kontaktuje się z Organizatorem.
- Przy dużej ilości zebranych darów istnieje możliwość przekazania ich indywidualnym osobom, które nie znajdują się pod stałą opieką Beneficjenta, ale potrzebują jednorazowego wsparcia.
§ 5
Postanowienia końcowe
- Regulamin jest opublikowany i dostępny dla wszystkich zainteresowanych na stronie https://fundacjamalychstopek.pl/wielkopostne-porzadki/
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
- Do wszelkich spraw związanych z Akcją i Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 luty 2025.